Back

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ

Η ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων των ανέργων και εργαζομένων μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των γνώσεων και της προσαρμογής των δεξιοτήτων τους στις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ

Να συμβάλλουμε μέσα από τη δράση του Οργανισμού μας στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που οδηγούν στην αξιοποίηση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού ως κινητήρια δύναμη για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της χώρας μας.

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ

Η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών κατάρτισης και συμβουλευτικής, με σκοπό τη βελτίωση της απασχολησιμότητας και την ενθάρρυνση της προσαρμοστικότητας των επιχειρήσεων και των απασχολουμένων τους στις αλλαγές των αγορών.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ

Η ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων των ανέργων και εργαζομένων μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των γνώσεων και της προσαρμογής των δεξιοτήτων τους στις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ

Να συμβάλλουμε μέσα από τη δράση του Οργανισμού μας στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που οδηγούν στην αξιοποίηση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού ως κινητήρια δύναμη για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της χώρας μας.

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ

Η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών κατάρτισης και συμβουλευτικής, με σκοπό τη βελτίωση της απασχολησιμότητας και την ενθάρρυνση της προσαρμοστικότητας των επιχειρήσεων και των απασχολουμένων τους στις αλλαγές των αγορών.

Ποιοι Είμαστε

Η εταιρία «ΔΗΜΗΤΡΑ» Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Α.Ε. ιδρύθηκε το 1989 στη Λάρισα ως «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κέντρο Ενημέρωσης και Επιμόρφωσης Α.Ε., με στόχο την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Ελληνικής περιφέρειας. Σήμερα διαθέτουμε υποδομές στη Λάρισα, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στο Βόλο και Τρίκαλα και έχουμε αναπτύξει συνεργασίες με άλλα Κέντρα Δια βίου Μάθησης (1 & 2), με τις μεγαλύτερες Συμβουλευτικές εταιρίες του χώρου και είμαστε σε θέση να καλύπτουμε με τις υπηρεσίες μας ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια.

Μετά από 35 χρόνια παρουσίας στο χώρο της Επαγγελματικής κατάρτισης και των Συμβουλευτικών υπηρεσιών σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε και υλοποιούμε ένα μεγάλο εύρος δράσεων και πρωτοβουλιών σε Εθνικό και διεθνές επίπεδο. Παράλληλα, με την υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων εκπαίδευσης και προσαρμογής στα νέα εκπαιδευτικά και εργασιακά περιβάλλοντα έχουμε καλλιεργήσει ένα «θετικό προσανατολισμό στο μέλλον» με έμφαση στην καλλιέργεια των ευρω – ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και του επιχειρείν.

Γιατί να μας επιλέξετε

Είμαστε ο πρώτος ιδιωτικός φορέας επαγγελματικής κατάρτισης στην Ελλάδα, με έτος ίδρυσης το 1987.

Σημειώνουμε τη μεγαλύτερη βαθμολογία στην αξιολόγηση από τον ΕΟΠΠΕΠ, με 90,63.

Αξιοποιούμε και εφαρμόζουμε τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία στα εκπαιδευτικά μας προγράμματα

Διαρκώς ανανεώνουμε αυτή την εμπειρία μέσω της ανάπτυξης διακρατικών συνεργασιών και της συμμετοχής μας σε ευρωπαϊκά έργα.

Συνεργαζόμαστε με πάνω από 3.000 δυναμικές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.

Αυτές οι επιχειρήσεις παρέχουν περισσότερες από 5.000 θέσεις απασχόλησης.

Υποστηρίζουμε τη νεοφυή επιχειρηματικότητα από το 1999.

Δημιουργήσαμε και λειτουργούμε τις πρώτες Θυρίδες Νεανικής Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

0

ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

0

ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠ' ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

0

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

0

ΝΕΟΦΥΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

0 %

ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Μέχρι σήμερα ο οργανισμός μας έχει καταρτίσει περισσότερα από 33.000 άτομα σε όλη την Ελλάδα πραγματοποιώντας περισσότερες από 5.000.000 ανθρωποώρες κατάρτισης.

Line Chart with Equal Period Spacing

Κυριότεροι σταθμοί μας

Η εταιρεία «ΔΗΜΗΤΡΑ» ιδρύθηκε το 1989 ως Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, με στόχο τη διάδοση της επαγγελματικής κατάρτισης. Το 1990, η εταιρεία υπέβαλε και υπήρξε η έγκριση των πρώτων προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, τα οποία εντάχθηκαν στα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα (Μ.Ο.Π.), και άρχισε την υλοποίηση έργων υπό το Α’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (Α’ Κ.Π.Σ.).

Στη συνέχεια, η «ΔΗΜΗΤΡΑ» άνοιξε παραρτήματα σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της και το 1992 έκανε το πρώτο βήμα προς το εξωτερικό με τη λειτουργία παραρτήματος στις Βρυξέλλες. Το 1994, συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό δίκτυο EUROTECNET και το 1995 ανέπτυξε το πρώτο multimedia Ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό CD-ROM για το management.

Σημαντικό ορόσημο ήταν η πρώτη πιστοποίηση της εταιρείας ως Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) το 1996, με νέα και ανανεωμένα παραρτήματα. Η εταιρεία συνέχισε να επενδύει στην τεχνολογία με την ανάπτυξη του πρώτου διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα το 1997, καθώς και της «Εκπαιδευτικής Λεωφόρου» το 1998.

Το 2000, η «ΔΗΜΗΤΡΑ» μετατράπηκε από Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία σε Ανώνυμη Εταιρεία, σηματοδοτώντας την εισαγωγή σε μια νέα φάση ανάπτυξης και εξέλιξης.

Από το 2001 και έπειτα, η «ΔΗΜΗΤΡΑ» υπήρξε διαρκώς σε πορεία ενίσχυσης της θέσης της στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης. Η εταιρεία απέκτησε την τρίτη της πιστοποίηση ως ΚΕΚ το 2001 και υπηρέτησε με νέες εγκαταστάσεις σε Λάρισα, Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το 2002, ξεκίνησε η υλοποίηση έργων στο πλαίσιο του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (Γ’ Κ.Π.Σ.) και το 2003 αναγνωρίστηκε ως το πρώτο ΚΕΚ με την υψηλότερη βαθμολογία από το ΕΚΕΠΙΣ.

Με την εγκατάσταση λογισμικού ERP το 2004, η «ΔΗΜΗΤΡΑ» ενίσχυσε τη διαχείριση των επιχειρησιακών πόρων της. Η απορρόφηση της εταιρείας CORPUS Α.Ε. Ερευνητική – Συμβουλευτική το 2004 και η πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο διαχείρισης ποιότητας EN ISO 9001:2000 το 2005, καταδεικνύουν τη στρατηγική επιδίωξη της εταιρείας για αριστεία και ποιότητα.

Η περίοδος 2007 – 2015 περιλαμβάνει τη συμμετοχή της εταιρείας στο ΕΣΠΑ και την είσοδο σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως η σύσταση του HELLENIC COLLEGE το 2008 και η συμμετοχή στην e-TUTOR για διαδικτυακή μάθηση. Το 2013, το ΙΙΕΚ ΔΗΜΗΤΡΑ έλαβε άδεια από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης Νέας Γενιάς, και το 2014 έλαβε άδεια ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κε.Δι.Βι.Μ 2). Η πιστοποίηση νέου παραρτήματος στο Βόλο το 2015 αποτέλεσε την τελευταία σημαντική εξέλιξη στην πορεία της εταιρείας.

Η «ΔΗΜΗΤΡΑ» συνεχίζει να εξελίσσεται με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων εκπαίδευσης και κατάρτισης, προσαρμοσμένων στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των εκπαιδευτικών απαιτήσεων.